17 juli 2007

Jag - en maktfaktor i den kommunala VA-världen

Vilken succé!

Efter knappt tre veckor har denna blogg redan etablerat sig som något av ett branschorgan för den kommunala VA-världen.

De män och kvinnor som dagligen förser oss med dricksvatten och tar hand om vårt avlopp har uppenbarligen fattat tycke för mina knivskarpa analyser av deras spännande verksamhet.

Någon annan slutsats kan jag inte dra av att jag just fick ett mejl av en vikarierande VA-chef på en västsvensk kommun. Han bifogade en platsannons för publicering här i början av augusti, enligt ök per telefon. Dessutom beställde han en prenumeration på Cirkulation.

Tyvärr har jag inte hunnit färdigställa prislistan för vare sig platsannonser eller prenumerationer på min blogg. I egenskap av nykomling i branschen tänker jag lägga mig något under kollegerna på tidskriften Cirkulation, som är min huvudkonkurrent i kampen om läsare i den kommunala VA-världen.

Till sist vill jag härmed utbringa en skål i kylskåpskallt kommunalt dricksvatten och tacka alla mina läsare för förtroendet!

Inga kommentarer: